بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بچه نازی آباد و ترس!؟

در چند خبرگزاری و بخصوص خبرگزاری >> بوق <<امروز شایعه ای را بین اهالی فوتبال پخش کردند که فقط زاده تراوشات ذهنی یک عده  افراد بیمار،کوته فکر و حاشیه ساز می باشدو هدفی جز تخریب استقلال و امیر قلعه نویی در بین آنها دیده نمیشود!
خبرگزاری >> بوق << در خروجی سایت خود شایعه ی را مطرح  و قرار داده است که فقط باعث خنده ما استقلالیها و کلی از اهالی فوتبال شده است!عنوان کردند که  امیر قلعه نویی از ترس نداشتن امنیت جانی و ندادن تضمین توسط مدیر عامل تراکتورسازان، تیمش را در تبریز همراهی نخواهد کرد!
یکی نیست به این دوستان بگه؛آقایون؛خوبه امیر خان چند روز قبل در طی مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که نتنها از این صحبتها هراسی به دل راه نمیده،بلکه یک روز   زودتر نیز به تبریز خواهد رفت تا به دوستانش و کسانیکه یکسال در تبریز در کنارش بودند، دیداری داشته باشد!حتی نام خیابان و حتی کوچه ی که قرار است یک روز زودتر از بازی در آنجا اسکان پیدا کنه را هم در مصاحبه خود اعلام کرد!حالا بنده خدا بخاطر فشاری که به پای عمل کرده اش در اتفاقات ناخواسته زندگی شخصیش (فوت مادرش و شرکت در مراسمهای مربوطه)آورده باعث شده زخم ها و بخیه های که روی پایش داشته عفونت کنه و نتونه استقلال را در تبریز همراهی کنه!

راستی امیر خان به چه دلیل آدرس محل اقامت خود را در تبریز رسانه ای کرده بود .....!؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,تراکتورسازی,حاشیه ها,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com